صندلی مدیریتی لیو Live F72

صندلی مدیریتی لیو F72

مکانیزم: سینکرون 4 حالته
جنس کفی: چوب چند لایه مستحکم
جک صندلی: کورس 10 سانتی
تعداد پایه: 5 پایه

معرفی صندلی مدیریتی لیو F72

صندلی مدیریتی F72 یکی از محصولات شرکت لیو می باشد که دارای طراحی زیبا بوده و ارگونومی استاندارد می باشد. چرخ های این صندلی مدیریتی از جنس پلی آمید با روکش Pu بوده و پایه های آن نیز از جنس آلومینیوم یکپارچه است که دارای کیفیت سطح و پولیش عالی می باشد.

معرفی صندلی مدیریتی لیو F72

برای معرفی صندلی مدیریتی لیو F72 باید بگوییم که جک این صندلی کورس 10 سانتی می باشد. روکش پارچه صندلی مدیریتی Live F72 امکان شستشو با شوینده های مبلی را دارد و می تواند در برابر 50000 سایش مقاومت کند. فریم این محصول از آلومینیوم پرداخت شده می باشد که سطحی بسیار صاف و زیبا برای کناره نشیمنگاه، پشتی و دسته ها ایجاد می کند.

طراحی و کیفیت صندلی مدیریتی Live F72

مکانیزم صندلی مدیریتی لیو F72 سینکرون چهار حالته برای استفاده های مختلف می باشد. این صندلی اداری دارای گیره جالباسی می باشد که بسیار ظریف بوده ولی در عین حال کاربردی است و برای آویز کردن البسه استفاده می شود. جنس این گیره از پلاستیک با روکش نیکل کروم با پرداخت و پوشش سطحی مناسب می باشد.

طراحی و کیفیت صندلی مدیریتی Live F72

در مورد طراحی و کیفیت صندلی مدیریتی Live F72 باید گفت که پد دسته ی این صندلی مدیریت از جنس انتگرال می باشد. از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت صندلی مدیریتی و خرید آن با توجه به ویژگی هایی که دارند مقرون به صرفه می باشد.

صندلی مدیریتی لیو Live F72

ابر فوم صندلی مدیریتی لیو Live F72 از فوم پلی اورتان تزریق سرد می باشد که موجب عدم افت ضخامت، پودر شوندگی و تغییر شکل می شود. این روکش پارچه و چرم مصنوعی قابلیت مقاومت در برابر 50000 مرتبه سایش را دارند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت صندلی مدیریت می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

۸۸ ۷۵
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.