تبلت سامسونگ Samsung Galaxy Tab A

تبلت سامسونگ Tab A

سیستم عامل: اندروید
پردازنده: Exynos 7870 Octa-Core Cortex-A53
سرعت پردازنده: 1.6 گیگاهرتز
RAM ظرفیت: 2 گیگابایت
حافظه داخلی: 16 گیگابایت
سایز صفحه نمایش: 10.1 اینچ
 
معرفی تبلت سامسونگ Galaxy Tab A

با این محصول جدید شرکت سامسونگ اتصال دستگاه های سامسونگ به یکدیگر راحت تر از همیشه خواهد بود. شما می توانید محتواهایتان را به راحتی بین تبلت سامسونگ، گوشی هوشمند و رایانه شخصی به اشتراک بگذارید و با همگام سازی همه آن ها به راحتی کار کنید.

در ادامه به معرفی تبلت سامسونگ Galaxy Tab A می گوییم که به راحتی می توانید دو برنامه را در کنار یکدیگر باز کنید بنابراین می توانید زمانیکه در حال خواندن اخبار امروزی هستید اجازه دهید فرزندتان آلبون عکس ها را ورق بزند.

معرفی تبلت سامسونگ Galaxy Tab A

همچنین این امکان را دارید که رسانه های اجتماعی مثل واتس آپ و تلگرام را همزمان با تقویم اجتماعی خود بررسی کنید. با گزینه Multi Window در تبلت گلسی می توانید کارهای بیشتری را با سرعت بالاتر انجام دهید.

طراحی و ساخت تبلت Samsung Galaxy Tab A

حالت Mode کودکان در این تبلت نه تنها ارامش خاطر والدین را در پی دارد بلکه یک مکان رنگارنگ و جذاب برای بچه ها نیز فراهم می کند. این تبلت دارای حافظه ی رم 2 گیگابایتی می باشد.

طراحی و ساخت تبلت Samsung Galaxy Tab A

در طراحی و ساخت تبلت Samsung Galaxy tab A می توان گفت که دارای بدنه تمام پلاستیکی 8.2 میلی متری و وزن تقریبی 525 گرم با ابعاد 8.2*155.3*254.2 میلی متر است.

علاوه بر این تبلت مدل tab A با داشتن 100 گیگابایت حافظه اضافی در مایکروسافت one Drive برای دو سال به شما امکان می دهد تمام عکس ها، فیلم ها و اسناد مورد علاقه خود را در یک مکان نگه دارید.

صفحه نمایش تبلت Samsung Galaxy Tab A

صفحه نمایش 10.1 اینچی از نوع IPS با نور پس زمینه LED با رزولوشن  1200*1920 از  دیگر ویژگی های صفحه نمایش تبلت Samsung Galaxy tab A می باشد. این محصول دارای بلوتوث نسخه 4 می باشد.

صفحه نمایش تبلت Samsung Galaxy Tab A

با استفاده از دوربین های جلو و عقب که در Galaxy tab A به کار گرفته شده است با اعمال تنظیمات شات دائمی شما می توانید همه لحظات را ثبت کنید. علاوه بر این می توانید بین حالت های دوربین و فیلم به سرعت جابجا شوید و عکسهایتان را با فوکوس خودکار بهتر و واضح تر ثبت کنید.

سخت افزار و باتری تبلت Samsung Galaxy Tab A

این محصول بسیار سبک و خوش دست بوده و ظرافت خاصی در طراحی بدنه آن وجود دارد که بسیار مستحکم و با کیفیت است.

سخت افزار و باتری تبلت Samsung Galaxy Tab A

درباره سخت افزار و باتری تبلت Samsung Galaxy tab A باید گفت که این تبلت برای حفظ انرژی باتری شما برنامه های غیر ضروری را خاموش می کند تا زمانی بیشتر بتوانید از شارژ باطری خود استفاده کنید.

علاوه بر این تبلت گلکسی tab A با داشتن گزینه Multi User Mode به کاربرانش این امکان را می دهد که تنظیمات و برنامه های مورد علاقه خود را تحت یک ورودی شخصی ذخیره کنند.

تبلت سامسونگ Samsung Galaxy Tab A

با تبلت سامسونگ Samsung Galaxy tab A به راحتی می توانید به بررسی و ذخیره تغییرات در ورد، پاورپوینت و اکسل بپردازید. این نرم افزارها به راحتی برای هر سند دیگری در سراسر دستگاه عمل می کند و محتوای شما و قالب بندی فایلها ثابت باقی می ماند.

دوربین اصلی این محصول با روزلوشن 8 مگاپیکسل است که مجهز به فلش LED می باشد و می توان در فضای تاریک هم عکاسی کرد. دوربین جلو که با عنوان دوربین سفلی شناخته شده است دارای رزولوشن 2 مگاپیکسلی می باشد.

تبلت سامسونگ Samsung Galaxy Tab A

در کل تبلت گلکسی Tab A یک محصول خوش ساخت و خوش قیمت با صفحه نمایش بزرگ است که برای کاربری روزمره استفاده می شود.

جهت خرید Samsung Galaxy tab A و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

تبلت سامسونگ Samsung Galaxy Tab A

۴ ۴
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.