کارتریج لیزری مشکی جی اند بی اچ پی HP 51 G&B

کارتریج مشکی جی اند بی اچ پی 51

رنگ: مشکی
تکنولوژی چاپ: لیزری
دستگاه های سازگار:P3005x، P3005d، M3027،M3035xs،

معرفی کارتریج لیزری مشکی جی اند بی HP 51 G&B

در معرفی کارتریج لیزری مشکی جی اند بی HP 51 G&B می توان گفت که این کارتریج کاملا ایرانی بوده که با برند جی اند پی تولید می شود و تمام مراحل ساخت آن در ایران می باشد و یکی از پر طرفدار ترین محصول در بازار است .

 کارتریج HP 51 G&B در رنگ مشکی موجود می باشد و می تواند 6500 برگ را به چاپ برساند. 

معرفی کارتریج لیزری مشکی جی اند بی HP 51 G&B

کارتریج از مهمترین و اصلی ترین مواد مصرفی ماشین های اداری می باشد که مخزنی برای نگه داری رنگ دستگاه کپی یا پرینتر دارد. به دلیل هماهنگی میان کارتریج و پرینتر ها بهترین نتیجه خروجی را خواهید داشت.

این کارتریج اچ پی HP برای استفاده در ادارات و فروشگاه ها مناسب است به این دلیل که با دستگاه های ارزان قیمت سازگاری دارد و یکی از پرفروش ترین و پر مصرف ترین کارتریج در میان محصولات مشابه هم رده خود در بازار است.

کارتریج لیزری مشکی جی اند بی اچ پی HP 51 G&B

کارتریج ها دو نوع هستند جوهر افشان و لیزری که کارتریج جوهر افشان به عنوان مخزن رنگ چاپگر جوهرافشان مورد استفاده قرار می گیرد و کارتریج لیزری نیز مخزن تونر پرینتر لیزری که با تونر شارژ تغذیه می شود.

برای ارائه کیفیت مستمر و پایدار این محصول مورد ازمایش دقیق اجزای داخلی قرار گرفته است و به منظور کاهش هزینه های مصرفی و هزینه های خرابی طراحی آن به صورت یکپارچه می باشد.

کارتریج لیزری مشکی جی اند بی اچ پی HP 51 G&B

انتخاب یک جوهر مناسب برای استفاده، از انتخاب خود دستگاه پرینتر مهم تر است در صورتیکه قصد خرید پرینتر دارید حتما قبل از خرید به بررسی و جست و جو درباره جوهر دستگاه بپردازید.

اطلاعات مفیدی در رابطه با کارتریج طرح فابریک بر روی سایت موجود می باشد.

برای خرید کارتریج لیزری مشکی جی اند بی اچ پی HP 51 G&B و نیز دریافت قیمت کارتریج اچ پی می توانید به سایت ایده برتر مراجعه نمایید و یا با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027 تماس بگیرید.

کارتریج لیزری مشکی جی اند بی اچ پی HP 51 G&B

۳ ۲
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.