کابل صدا AUX انکر Anker A8220 طول 2.4 متر

کابل انتقال صدا انکر A8220

طول کابل: 2.4 متر
نوع کابل: 3.5 میلی متری
دستگاه سازگار: قابل اتصال به انواع گوشی های هوشمند، لپ تاپ، اسپیکر و تمام دستگاه های دارای پورت 3.5 میلی متری

کابل صدا AUX انکر Anker A8220 طول 2.4 متر

محصولات شرکت انکر Anker همواره از کیفیت ساخت بالایی برخوردار بوده و از جمله محصولات پر فروش بازار محسوب می شوند. کابل صدا AUX انکر Anker A8220 نیز از این قاعده مستثنی نیست و تمام انتظارات شما از یک کابل صدا خوش ساخت، زیبا، شیک، با دوام و با کیفیت را برآورده می کند.

کابل صدا AUX انکر Anker A8220 طول 2.4 متر

کابل انتقال صدا انکر مدل Anker A8220 دارای طول 2.4 متر است و برای اتصال دستگاه هایی که فاصله زیادی از یکدیگر دارند، بسیار مناسب می باشد. به عنوان مثال حتی افرادی که بر روی صندلی عقب ماشین نشسته اند، می توانند به آسانی گوشی خود را به ضبط ماشین متصل کنند. به طور کلی کابل صدای انکر A8220 دارای سری هایی از نوع رابط 3.5 میلی متری صدا است و اتصال انواع دستگاه های مجهز به پورت 3.5 میلی متری را امکان پذیر می کند. از این کابل برای اتصال گوشی موبایل، MP3 پلیر و تبلت به اسپیکر، هدست، لپ تاپ، کامپیوتر، تلویزیون، ضبط ماشین، استریوی خانگی و... می توان بهره برد.

 

کابل صدا AUX انکر Anker A8220 طول 2.4 متر

 

در ساخت کابل AUX انکر A8220 از مرغوب ترین مواد اولیه استفاده شده و از این جهت این کابل توانایی بالایی در انتقال با کیفیت صدا دارد. رابط های این کابل از جنس طلا و رشته های به کار رفته در آن از آلیاژهای مرغوب ساخته شده اند و به همین دلیل صدا با کیفیتی عالی توسط آن منتقل می شود. پس اگر به دنبال صدایی واضح، رسا و شفاف هستید، از کابل صدا AUX انکر Anker A8220 طول 2.4 متر استفاده کنید و لذت گوش دادن به موسیقی را برای خود دو چندان کنید.

کابل صدا AUX انکر Anker A8220 طول 2.4 متر

روکش به کار رفته در کابل آ یو ایکس انکر Anker A8220 از پلاستیکی نرم و انعطاف پذیر ساخته شده و به طور کامل در برابر خمیدگی، کشیدگی، قطعی، پارگی، گره خوردگی و در هم پیچیدن مقاوم است. این کابل انتقال صدا در تست های بین المللی در زمینه دوام و مقاومت در برابر خمیدگی و کشیدگی عملکرد بسیار مطلوبی از خود نشان داده و خیال شما را به طور کامل از لحاظ کیفیت ساخت آن راحت می کند.

کابل صدا AUX انکر Anker A8220 طول 2.4 متر

شما می توانید برای دریافت قیمت انواع کابل انتقال صدا و همچنین نحوه خرید لوازم جانبی موبایل با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه نمایید.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.