هندزفری بلوتوث موتورولا Motorola HK115

هندزفری بلوتوث موتورولا HK115

نوع گوشی: تو گوشی

نوع اتصال: بی سیم

رابط اتصال: بلوتوث

معرفی هندزفری موتورولا HK115

 شاید برایتان پیش آمده که در هنگام رانندگی گوشی شما زنگ بخورد و برای پاسخ دادن به آن نیاز به متوقف کردن ماشین داشته باشید. در چنین شرایطی یک هندزفری بدون سیم کمک زیادی به شما خواهد کرد و این امکان را به شما می دهد تا در حین رانندگی، پیاده روی، ورزش یا به طور کلی در هنگام انجام دادن کارهای روزانه بتوانید به تماس های دریافتی خود پاسخ دهید. اگر در جستجوی یک هندزفری بی سیم خوش ساخت و با کیفیت هستید، هندزفری بلوتوث موتورولا Motorola HK115 انتخابی عالی برای شما خواهد بود! این هندزفری دارای یک گوشی است و از طریق بلوتوث به گوشی شما متصل می شود. در ادامه بیشتر به معرفی و بررسی هندزفری موتورولا مدل Motorola HK115 خواهیم پرداخت.

معرفی هندزفری موتورولا HK115

قابلیت های هندزفری Motorola HK115

  • سبک و راحت، قابل استفاده در تمام طول روز

هندزفری بلوتوث تک گوشی موتورولا HK115 تنها دارای وزن 9 گرم است و در هنگام قرار دادن آن بر روی گوش و مشغول شدن به کارهای روزانه، اصلاً وجود آن بر روی گوشتان را فراموش خواهید کرد! همچنین این هندزفری دارای سرگوشی بسیار نرم و راحتی نیز هست و باعث احساس خستگی و ناراحتی شما نخواهد شد. همچنین هندزفری بی سیم موتورولا HK115 دارای حلقه نگهدارنده نیز هست که به دور گوش قرار می گیرد و از خارج شدن هندزفری از گوش در حین راه رفتن یا تحرک بدنی جلوگیری می کند. با توجه به این مشخصات می توان گفت که هندزفری موتورولا HK115 برای استفاده مداوم و طولانی مدت در طی روز کاملاً مناسب است.

قابلیت های هندزفری Motorola HK115

  • کیفیتی مناسب در انتقال صدا

نحوه استفاده از هندزفری بلوتوثی موتورولا HK115 بسیار ساده است. تنها کافیست تا هندزفری را روشن کنید و پس از آن از طریق لیست جستجوی بلوتوث گوشی موبایل، تبلت یا دیگر دستگاه های بلوتوثی خود به آن دسترسی خواهید داشت. این هندزفری کیفیتی مناسب در اتصال بلوتوثی را به شما ارائه می دهد و در هنگام مکالمه کمتر با مشکلاتی مانند قطع و وصل شدن یا خش دار بودن صدا مواجه خواهید شد. هندزفری بی سیم بلوتوثی موتورولا HK115 دارای یک میکروفون می باشد و صدای شما را به شکلی واضح در هنگام مکالمه به طرف مقابل منتقل می کند. توجه داشته باشید که این هندزفری فاقد دکمه کم و زیاد کردن صدا می باشد و برای این منظور باید از خود گوشی استفاده نمایید. به همین دلیل بهتر است تا از هندزفری موتورولا HK115 برای پخش موسیقی استفاده نکنید.

کیفیتی مناسب در انتقال صدا

هندزفری بلوتوث موتورولا Motorola HK115

  • قابلیت اتصال به چند دستگاه به صورت هم زمان

از دیگر قابلیت های هندزفری بلوتوث دار موتورولا HK115 باید به پشتیبانی آن از فناوری Multipoint اشاره کنیم که به شما اجازه می دهد تا بتوانید چند دستگاه مختلف را به صورت هم زمان به این هندزفری متصل نمایید. در این حالت هندزفری در صورت زنگ خوردن هر یک از گوشی های متصل به آن، به صورت اتوماتیک میان آنها سوئیچ می کند و به شما در سریع تر و راحت تر پیش رفتن کارهایتان کمک زیادی می نماید.

قابلیت اتصال به چند دستگاه به صورت هم زمان

  • دوام بسیار مطلوب شارژ باتری

شارژ کامل باتری به کار رفته در هندزفری شارژی موتورولا HK115 برای 8.5 ساعت مکالمه و 240 ساعت (10 روز) روشن نگه داشتن آن در حالت استند بای کفایت می کند. بنابراین با یک بار شارژ کردن باتری این هندزفری، می توانید با خیال راحت در تمام طول روز از آن استفاده کرده و نیازی به شارژ مجدد آن پیدا نکنید. لازم به ذکر است که برای شارژ باتری هندزفری موتورولا HK115 باید از کابل MicroUSB بهره ببرید.

دوام بسیار مطلوب شارژ باتری

جمع بندی

با استفاده از هندزفری بلوتوث موتورولا Motorola HK115 دیگر نگران از دست دادن تماس هایتان در حین انجام دادن فعالیت های روزمره نباشید. این هندزفری با وزن سبک، مجهز بودن به سرگوشی نرم و راحت، طراحی ظاهری زیبا و کیفیت مناسب در انتقال صدا انتظارات شما از یک هندزفری بلوتوثی مناسب برای مکالمه را برآورده می کند.

چنانچه قصد خرید هندزفری بلوتوث را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت هندزفری بی سیم موتورولا مدل Motorola HK115 را به شما ارائه دهند. همچنین شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر، نسبت به خرید اینترنتی هندزفری اقدام نموده و محصول را درب منزل خود تحویل بگیرید.

هندزفری بلوتوث موتورولا Motorola HK115

 
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.