کولر گازی دیواری بتر سامسونگ Samsung Better AR19KPSD 19000

کولر گازی سامسونگ 19000 مدل AR19KPSD

برچسب مصرف انرژی : B
شرایط کارکرد: معتدل و حاره ای
نوع کمپرسور: روتاری
ظرفیت سرمایشی/گرمایشی: 19000 BTU/h

معرفی کولرگازی سامسونگ Samsung Better AR19KPSD

این کولرگازی سامسونگ Samsung یکی از سیستم های تهویه مطبوع هوای شرکت سامسونگ است که با قابلیت تامین عملکرد سرمایشی و گرمایشی به بازار عرضه شده است.

کولر گازی سامسونگ AR19KPSD با ظرفیت سرمایشی 19000 BTU/h برای مناطق معتدل و مرطوب مناسب است.

کولر گازی بتر سامسونگ AR19KPSD برای خنک سازی و تهویه مطبوع محیطی به مساحت 25 تا 35 متر مربع ایده آل است.

یکی از مهمترین ویژگی های کولر گازی اینورتر سامسونگ AR19KPSD خنک کنندگی و حفظ دمای خودکار است.

معرفی کولرگازی سامسونگ Samsung Better AR19KPSD

شکل و مشخصات ظاهری کولر گازی بتر Samsung AR19KPSD

وزن یونیت داخلی این کولر گازی 16 کیلوگرم و وزن یونیت خارجی آن 45 کیلوگرم است.

بدنه کریستالی کولر گازی بتر سامسونگ 19000 زیبایی و استحکام را به ارمغان می آورد.

همچنین باید گفت که کولر گازی Samsung AR19KPSD دارای ابعاد پنل داخلی 317*294*1063 میلی متر و ابعاد یونیت خارجی 310*648*880 میلی متر می باشد.

کولر گازی Samsung AR19KPSD فاصله 15 متری یونیت داخلی تا خارجی و اختلاف ارتفاع 7 متری آن ها را نیز پشتیبانی می کند.

شکل و مشخصات ظاهری کولر گازی بتر Samsung AR19KPSD

مشخصات فنی اسپلیت سامسونگ Samsung AR19KPSD

کولر گازی سامسونگ 19000 Samsung AR19KPSD بدون نیاز به هیچ گونه تنظیم دستی، به صورت اتوماتیک ابتدا در حالت خنک کنندگی سریع، هوا را خنک کرده، سپس در حالت آرام قرار گرفته و دمای هوای تعیین شده را بدون نیاز به خاموش و روشن کردن کولر حفظ می نماید.

همچنین کولر گازی اسپلیت سامسونگ Better AR19KPSD یک تایمر 24 ساعته هم برای تنظیم ساعاتی که تمایل دارید کولر خاموش و روشن شود نیز دارد.

این کولر می تواند هوا را تا 14 متر و با حرکت اتوماتیک پره ها را در 4 جهت پرتاب کند.

با این ویژگی اسپلیت سامسونگ Samsung AR19KPSD هوای خنک شده به همه قسمت های مکان، توزیع می شود.

مشخصات فنی اسپلیت سامسونگ Samsung AR19KPSD

ویژگی های بارز کولر گازی اینورتر سامسونگ Samsung AR19KPSD

کولر گازی سامسونگ  مدل AR19KPSD حالت تک کاربر یا همان Single User Mode نیز دارد. در این حالت کمپرسور و فن تنها به مدت زمان لازم تا برقراری دمای هوای مطلوب کار می کنند و پس از رسیدن به آن دما متوقف خواهند شد.

بدین وسیله با تنظیم خودکار دما و بدون نیاز به تغییر و دخالت در کنترل آن، نه تنها سهولت و سادگی را به خود همراه دارد بلکه موجب صرفه جویی در مصرف انرژی نیز می گردد.

سیستم تهویه مطبوع کولر گازی دیواری بتر سامسونگ Samsung Better AR19KPSD 19000 از مبرد R22 و کمپرسور روتاری بهره می برد.

همچنین کولر گازی اینورتر سامسونگ Sumsung AR19KPSD دارای فیلتر مناسب هوای خروجی نیز می باشد.

ویژگی های بارز کولر گازی اینورتر سامسونگ Samsung AR19KPSD

کولر گازی دیواری بتر سامسونگ Samsung Better AR19KPSD 19000

فیلتر سه گانه کولر گازی دیواری بتر سامسونگ 19000 Samsung Better AR19KPSD شامل فیلتر ساده و فیلترهای سه گانه تصفیه هوا با قابلیت تمیز شدن است.

سیستم فناوری محافظت سه گانه مضاعف Triple Protector Plus در کولر گازی Samsung AR19KPSD کار حفاظت از کمپرسور و برد الکتریکی در برابر نوسانات برق، بدون نیاز به تثبیت کننده ولتاژ را بر عهده دارد.

برای آشنایی بیشتر با کاربرد دستگاه تصفیه هوا و همچنین دریافت قیمت و خرید کولرهای گازی سامسونگ می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

کولر گازی دیواری بتر سامسونگ Samsung Better AR19KPSD 19000

۰ ۰

تبدیل psd به html5 به زبان ساده (برای مبتدیان)

در جدیدترین ترندهای طراحی وب سایت، سایت های واکنشگرا در حال تسلط روی شرکت های مختلف در همه صنایع هستند. سازگاری این نوع طراحی خاص با انواع مرورگرها و دستگاه ها باعث شده تا شرکت های تجاری به طور گسترده آن را برای طرح وب سایت های خود انتخاب کنند. در این وضعیت تقاضا برای تبدیل PSD به HTML نیز افزایش یافته است زیرا امکان دسترسی افراد به وب سایت ها را توسط دستگاه های مختلف با اندازه صفحه نمایش متفاوت فراهم می کند.

پی اس دی به اچ تی ام ال

تبدیل PSD به HTML بازدید وب سایت را بالا می برد چراکه افراد بیشتری با انواع دستگاه های مختلف می توانند به سایت دسترسی داشته باشند. انواع دستگاه ها مثل دسکتاپ، لپ تاپ، گوشی هوشمند، تبلت یا هر وسیله دیگری با انواع اندازه صفحه نمایش وجود دارد. صرفنظر از اندازه صفحه نمایش سایر جنبه های فنی هنگام تبدیل PSD به HTML روی دسترسی وب سایت از طریق دستگاه های مختلف تاثیرگذار است.

به طور معمول روند طراحی وب سایت با ایجاد یک طرح کلی با استفاده از فتوشاپ یا سایر برنامه های دیگر شروع می شود. این طرح در سمت کاربر ارائه می شود و در صورت برآورده کردن نیازها و انتظارات تأیید می شود. طراح با استفاده از HTML، CSS، jQuery یا JavaScript طرح ثابت را به صفحات وب پویا تبدیل می کند. گرچه طولانی دارد اما در بلند مدت به سود شرکت است. برای انجام یک تبدیل بی نقص و یکپارچه، درک بهتر از توسعه back-end (سمت سرور) و front-end (سمت کاربر) وب سایت ضروری است. وب سایت ها باید سیستم ساده ای داشته باشند و صفحات نیز باید سریعتر بارگیری شوند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.