بارکد خوان رمو Remo QR3100 PLUS

بارکدخوان رمو QR3100 PLUS

سرعت اسکن: 1100 اسکن بر ثانیه
تکنولوژی خواندن: نوری

معرفی بارکدخوان رمو QR3100 PLUS

اگر به یک بارکد خوان سریع برای استفاده در فروشگاه، انبار، کتابخانه یا محیط هایی از این دست به منظور اسکن بارکد و جمع آوری اطلاعات کالا نیاز دارید، بارکد خوان رمو QR3100 PLUS انتخاب مناسبی برای شما است.

بارکد خوان رمو QR3100 PLUS در دسته بارکد خوان های بی سیم جای دارد و میزان بُرد آن در فضای باز 500 متر و در فضای باز 200 متر می باشد.

معرفی بارکدخوان رمو QR3100 PLUS

از این جهت می توان بارکدخوان رمو QR3100 PLUS را یکی از دستگاه های دارای برد زیاد دانست که در محیط های کاری بزرگ کارایی بالایی دارد.

همچنین از بارکد خوان بیسیم رمو QR3100 PLUS می توان برای اسکن بارکد کالاهای سنگین که امکان جابجابی و قرار دادن آنها در مقابل بارکد خوان وجود ندارد، استفاده کرد.

بارکد خوان رمو Remo QR3100 PLUS توانایی انجام اسکن به دو صورت دستی و اتوماتیک را داراست.

معرفی بارکدخوان رمو QR3100 PLUS

در حالت دستی ابتدا باید بارکد موجود بر روی کالا و بارکد خوان را در یک راستا قرار داده و با فشردن دکمه موجود بر روی بدنه بارکد خوان فروشگاهی عمل اسکن را انجام دهید.

در حالت اتوماتیک نیازی به فشردن دکمه نیست و تنها با هم راستا شدن بارکد و دستگاه بارکد خوان عمل اسکن به صورت خودکار توسط بارکد خوان انجام می شود.

بارکد خوان رمو Remo QR3100 PLUS

یکی از ویژگی های مهم بارکد خوان نوری رمو QR3100 PLUS طراحی خوش دست و ارگونومیک آن است که باعث شده تا در هنگام استفاده های طولانی مدت از آن در طی روز با مشکلاتی مانند احساس درد یا ناراحتی در دست ها مواجه نشوید.

علاوه بر این کیفیت ساخت بارکد خوان بی سیم رمو Remo QR3100 PLUS بسیار مطلوب است.

بارکد خوان رمو Remo QR3100 PLUS در برابر آسیب هایی مانند سقوط از ارتفاع 1.5 متری کاملاً مقاوم می باشد.

بارکد خوان رمو Remo QR3100 PLUS

بارکد اسکنر رمو Remo QR3100 PLUS از تکنولوژی نوری برای اسکن بارکدها بهره می برد و قابلیت خوانش بارکدهای تک بعدی را داراست.

دستگاه بارکد خوان تک بعدی رمو QR3100 با سرعت 1100 اسکن در ثانیه قادر به خواندن بارکدها است و از این جهت برای انجام اسکن های متوالی به تعداد زیاد کاملاً مناسب می باشد.

بارکدخوان پایه دار رمو QR3100 PLUS به حافظه داخلی نیز مجهز است که می توان از آن برای ذخیره کردن بارکد تا تعداد 30 هزار عدد استفاده نمود. 

برای دریافت قیمت بارکد خوان و اطلاع از نحوه خرید بارکد خوان به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

بارکد خوان رمو Remo QR3100 PLUS

 

۰ ۰

نحوه ساخت QR کد با مرورگر کروم- تحولی تازه در رویکرد محافظت از داده ها

چگونگی تبادل داده ها توسط فناوری اطلاعات امروزه حکم دل و جان اغلب سازمان ها را دارد، بنابراین جای تعجب ندارد که بگوییم فرایند «حفاظت از داده ها» برای گروه IT یک سازمان چقدر حیاتی است.

مرورگر گوگل کروم این قابلیت را دارد تا برای صفحات وب خود یک QR کد ایجاد کند (شکل A).

شکل A

نحوه ساخت QR کد لینک وب سایت در مرورگر کروم

این ویژگی کروم به صورت مشترک برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS کارایی دارد. به همین شکل برای مرورگر کروم کامپیوترهای شخصی و سیستم های مبتنی بر سیستم عامل کروم هم قابل اجراست. گوگل ارث



ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.