باکس سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TDA620

باکس سانترال پاناسونیک KX-TDA620

تعداد خطوط شهری: 0
تعداد خطوط داخلی: 0
Caller ID: دارد
VOIP: دارد

معرفی باکس سانترال پاناسونیک KX-TDA620

باکس سانترال مدل KX-TDA620 خود به تنهایی کارای ندارد و می توان گفت که یک کابین خالی دستگاه سانترال می باشد. این باکس سانترال در کنار مرکز تلفن سانترال KX-TDA600 قرار می گیرد. همچنین دستگاه به طور پیش فرض در داخل خود تنها یک کارت لینک را دارا می باشد و به تنهایی امکان استفاده را به شما نخواهد داد.

معرفی باکس سانترال پاناسونیک KX-TDA620

در ادامه معرفی باکس سانترال پاناسونیک KX-TDA620 باید گفت که شما می توانید که سه کابین سانترال پاناسونک TDA620 را با دستگاه سانترال TDA600 لینک نمایید. این باکس سانترال مناسب برای مراکز دولتی و خصوصی از قبیل وزارت خانه ها، بیمارستان ها، هتل ها و شرکت هایی با پرسنل زیاد می باشد.

مشخصات فنی باکس سانترال Panasonic KX-TDA620

باکس سانترال Panasonic TDA620 با ابعاد 27*41*43 و وزن 12 کیلوگرم دارای حداکثر 640 خط ظرفیت برای خطوط شهری و 1120 خط ظرفیت برای خطوط داخلی می باشد. همچنین حداکثر ظرفیت خطوط داخلی تحت شبکه این دستگاه 1008 خط است.

مشخصات فنی باکس سانترال Panasonic KX-TDA620

از مشخصات فنی باکس سانترال panasonic KX-TDA620 می توان به قابلیت نصب اپراتور گویا و پشتیبانی از خطوط دیجیتال شهری pri اشاره کرد. از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و خرید باکس سانترال پاناسونیک KX-TDA620 با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه است.

باکس سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TDA620

در پایان باید گفت باکس سانترال پاناسونیک panasonic KX-TDA620 دارای پورت اتصال به شبکه بوده و گوشی های سازگار با آن از سری DT و T می باشد.این دستگاه سانترال باکس فقط در رنگ سرمه ای موجود می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

۸۳ ۶۷
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.