ساخت تبلت تاشونده لنوو با همکاری ال جی

تجهیزات دیجیتالی با صفحه نمایش تاشو و انعطاف پذیر، مدتی است که موضوع فعالیت بسیاری از تولید کنندگان مطرح در سراسر دنیا شده است.

به عنوان مثال، سامسونگ تلاش زیادی برای توسعه محصولات خود در این عرضه کرده و شرکت ال جی LG نیز نمونه هایی از تلویزیون های رول شونده را معرفی کرده است.

اما این بار شرکت لنوو Lenovo وارد حوزه نمایشگرهای منعطف شده و قصد دارد با تولید یک تبلت تا شونده، از سایر رقبای خود عقب نماند.

 

ساخت تبلت تاشونده لنوو با همکاری ال جی

 

ساخت تبلت تاشونده لنوو با همکاری ال جی

اخبار گوناگونی که در رسانه های مختلف منتشر می شود، نشان می دهد که پروژه تولید گوشی های هوشمند تاشونده، کاملا جدی است و در آینده ای نه چندان دور، جایگزین گوشی های هوشمند فعلی خواهند شد.

اما ظاهرا پیشرفت تکنولوژی به همین نقطه ختم نشده و علاوه بر گوشی های تاشو، تبلت یا حتی لپ تاپ هایی با صفحه نمایش تا شو و منعطف وارد بازار شوند.

 

ساخت تبلت تاشونده لنوو با همکاری ال جی

 

شرکت لنوو برای تولید تبلت تا شونده خود با کمپانی ال جی همکاری می نماید. لنوو محصول جدید خود را با مانیتور 13 اینچی طراحی کرده است.

صفحه نمایش این تبلت در حالت تا شده به ابعاد 8 یا 9 اینچ کاهش خواهد یافت. گفته می شود که لنوو، تبلت منعطف خود را ابتدا در بازار چین به فروش خواهد رساند.

شرکت ال جی ساخت نمایشگر این تبلت تاشو را به عهده گرفته است. احتمالا کارشناسان این کمپانی دریافته اند که ساخت نمایشگر رول شونده برای تبلت ها، سودآورتر از ساخت یک گوشی هوشمند تاشو است؛

چرا که با تا شدن یک گوشی موبایل هوشمند، صفحه نمایش آن به کلی پنهان خواهد شد. اما در مورد تبلت هایی که این ویژگی را دارند، تا شدن صفحه نمایش تنها سبب می شود ابعاد آن کوچکتر شده و کاربر راحت تر بتواند آن را در دست گرفته یا حمل کند.

 

ساخت تبلت تاشونده لنوو با همکاری ال جی

 

به عقیده کارشناسان، یکی دیگر از دلایلی که ال جی ساخت نمایشگر تا شونده برای گوشی هوشمند را متوقف کرده، این است که امکان ساخت یک صفحه نمایش انعطاف پذیر برای تبلت ها آسانتر بوده و دوام بیشتری نسبت به صفحه نمایش های تاشونده گوشی دارند.

همان طور که می دانید معمولا کاربران گوشی همراه خود را دفعات بیشتری نسبت به تبلت استفاده می نمایند.

به همین دلیل یک گوشی تاشو ممکن است در طول روز مرتبا باز و بسته شود در صورتی که در مورد یک تبلت قضیه متفاوت است.

 

ساخت تبلت تاشونده لنوو با همکاری ال جی

 

ال جی دیسپلی که عهده دار ساخت نمایشگر در کمپانی ال جی است ممکن است در آینده مانیتورهای انعطاف پذیر 13 اینچی خود را علاوه بر لنوو، برای کمپانی دل Dell نیز تولید کند.

به علاوه، به کار بردن این نمایشگرها در محصولات اختصاصی ال جی نیز، دور از تصور نخواهد بود.

منبع: gsmarena

این مطالب را از دست ندهید:

فلکس Galaxy F، نام احتمالی گوشی تاشدنی سامسونگ

رونمایی از تلویزیون منعطف ال جی در نمایشگاه CES 2019

نمایشگر رول شونده سامسونگ با سنسور اثر انگشت

معرفی لپ تاپ سامسونگ با نمایشگر تاشدنی

۸ ۵
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.