محافظ صفحه نمایش امنیتی سوها Sewha TM7 مناسب گوشی اپل iPhone 4

محافظ صفحه نمایش گوشی آیفون 4

ابعاد: 55*110.7 میلی متر

ویژگی ها: محدود کردن زاویه دید به 30 درجه، لایه بیرونی ضد اثر انگشت، جذب اشعه ماورا بنفش، ضد گرد و غبار

محافظ صفحه نمایش امنیتی سوها Sewha TM7 مناسب گوشی اپل iPhone 4

شرکت کره ای سوها یکی از شرکت های فعال در زمینه تولید انواع محافظ صفحه نمایش امنیتی و ضد اثر انگشت مخصوص گوشی موبایل، تبلت و لپ تاپ است که از جمله محصولات آن می توان به محافظ صفحه نمایش امنیتی TM7 اشاره کرد که برای استفاده بر روی گوشی آیفون 4 عرضه شده است.

این محافظ صفحه نمایش که جز لوازم جانبی موبایل است، از نوع دو طرفه می باشد و از تکنولوژی میکرو لوور Micro Louver در ساخت آن استفاده شده است.

این تکنولوژی باعث می شود تا زاویه دید گوشی آیفون 4 به 30 درجه نسبت به خط عمود بر صفحه نمایش آن محدود شده و اطلاعات در حال نمایش تنها برای کاربر آن قابل مشاهده باشد.

محافظ صفحه نمایش امنیتی سوها Sewha TM7 مناسب گوشی اپل iPhone 4

بدین ترتیب از اطلاعات درحال نمایش بر روی گوشی شما در برابر سرک کشیدن اطرافیان و دزدی بصری محافظت می شود و احساس امنیت و آرامش را برای شما به ارمغان می آورد.

ضخامت کل فیلتر محافظ صفحه نمایش امنیتی سوها TM7 برابر با 220 میکرومتر و ابعاد آن برابر با 110.7*55 میلی متر می باشد و با توجه به دو طرفه بودن آن، از اطلاعات گوشی در هر دو جهت چپ و راست محافظت می نماید.

البته توجه داشته باشید که این فیلتر دو طرفه باعث کاهش میزان روشنایی صفحه نمایش تا حدود 20 درصد می شود. از دیگر قابلیت های محافظ صفحه نمایش امنیتی سوها Sewha TM7 مناسب گوشی اپل iPhone 4 می توان به مقاومت بالای لایه بیرونی آن در برابر اثر انگشت، چربی، گرد و غبار، ضربه و خط و خش اشاره کرد.

همچنین محافظ صفحه نمایش حریم خصوصی سوها TM7 با برخورداری از جذب اشعه مضر ماوراء بنفش که از صفحه LCD گوشی آیفون 4 برند اپل ساطع می شود، باعث می شود تا در استفاده های طولانی مدت احساس خستگی و ناراحتی برای چشم ها ایجاد نشود.

محافظ صفحه نمایش امنیتی سوها Sewha TM7 مناسب گوشی اپل iPhone 4

محافظ صفحه نمایش امنیتی گوشی ایفون 4 از نوع مات است و باعث جلوگیری از انعکاس نور محیط و افتادن تصویر اشیای اطراف بر روی صفحه نمایش گوشی در هنگام استفاده می شود.

در صورت نیاز می توانید لین محافظ صفحه نمایش امنیتی سوها را به آسانی از گوشی خود جدا کرده و پس از شستشو آن را مجددا بر روی گوشی نصب نمایید.

برای دریافت قیمت و خرید محافظ صفحه نمایش امنیتی سوها Sewha TM7 مناسب گوشی اپل iPhone 4 با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه نمایید.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.